Gastenboek
7 jaar geleden heb ik een prachtige franse bulldog pup gekocht bij Edwin en Daphne!
Het zijn mensen met het hart op de juiste plek.
Alle liefde gaat naar de dieren wat aan alles te merken is. Ze komen niks tekort.
We hebben nog steeds contact en dat is fijn van beide kanten.
Mocht ik er ooit nog een bulletje bij willen, dan weet ik waar ik naar toe ga!
X Saskia
Even geduld...

