Gastenboek
Onze Nox is een heerlijke, lieve bull, die we nu tweeënhalf hebben. We hebben veel onderzoek gedaan om een goede fokker te vinden en kwamen (daardoor) uit bij Bulls of Crown. We kregen een al prima gesocialiseerde, gezonde hond. Nog steeds hebben we goed contact met de fokkers Daphne en Edwin, waar we altijd contact mee kunnen opnemen, als we vragen hebben.
Even geduld...

