Gastenboek

Write a new message for our Guestbook

 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your email address will not be published.
It is possible that your message will only be visible after we have reviewed it.
We reserve the right to change, delete or not publish messages.
Maarten en Sylvia Maarten en Sylvia schreef op oktober 31, 2022 om 5:42 pm
We zijn Daphne en Edwin heel erg dankbaar. Al weer bijna 2 weken is onze pup Milly bij ons. Wat is ze een prachtige en lieve pup. We konden haar vanaf het begin volgen. Er werd een app-groep aangemaakt voor dit nestje, waarin foto’s en filmpjes gedeeld werden en we op de hoogte werden gehouden hoe het met de pups ging. Toen ze groot genoeg waren en buiten konden spelen, konden we ze ook via een webcam volgen. Zo leuk om te zien hoe ze buiten met haar broertje en zusjes aan spelen was. Milly ziet er prachtig uit en is heel goed gesocialiseerd. Daphne en Edwin zorgen met heel veel liefde voor de honden! We zijn zo blij met onze fantastische Milly!
Even geduld...