Gastenboek
We zijn Daphne en Edwin heel erg dankbaar. Al weer bijna 2 weken is onze pup Milly bij ons. Wat is ze een prachtige en lieve pup. We konden haar vanaf het begin volgen. Er werd een app-groep aangemaakt voor dit nestje, waarin foto’s en filmpjes gedeeld werden en we op de hoogte werden gehouden hoe het met de pups ging. Toen ze groot genoeg waren en buiten konden spelen, konden we ze ook via een webcam volgen. Zo leuk om te zien hoe ze buiten met haar broertje en zusjes aan spelen was.
Milly ziet er prachtig uit en is heel goed gesocialiseerd. Daphne en Edwin zorgen met heel veel liefde voor de honden! We zijn zo blij met onze fantastische Milly!
Even geduld...

