Gastenboek
Wij zijn zo blij met onze Rox! Het is zo'n lief mooi en gezond kleintje, en heel goed gesocialiseerd! Daphne en Edwin zijn lieve mensen en fijne fokkers, Daphne heeft ons heel goed op de hoogte gehouden met updates, foto's en filmpjes en staat altijd open voor vragen. Wij zijn heel tevreden over het gehele proces en heel blij met onze Rox!
Even geduld...

