Gastenboek
Na een lange zoektocht op alle media zijn we in contact gekomen met Bulls of. Crown. Onze gezonde twijfel (Hongarije) werd vrijwel direct weggenomen na contact met de enthousiaste Daphne, die ons ook nog enkele referenties gaf om na te vragen. Ondanks het feit, dat je niet even naar de kennel kan om alles te bekijken en de pups en moederhond al in een vroeg stadium te leren kennen, hadden we al snel het idee alles te weten over de goede intenties van de fokkers, de gezondheid van de honden en de liefdevolle aandacht die alle dieren kregen.
Via apps en filmpjes werden we goed op de hoogte gehouden van o.a. bezoekjes aan de dierenarts en de vorderingen van de pups. Daarna was het wachten op de komst van onze Nox naar Nederland. De echte kennismaking met Daphne en Edwin bij de overdracht van onze pup was warm en liefdevol. En wat een mooi, gezond en lief hondje kregen we daar overhandigd!
De dierenarts bevestigde dit en nu genieten we iedere dag van onze levenslustige, aanhankelijke, lieve en soms ondeugende frenchie.
Even geduld...

