Gastenboek
Lieve Daphne & Edwin,
Hartelijk dank voor jullie warme ontvangst in Hongarije! Wij hebben het zwaar gehad (en soms nog steeds) met het verlies van onze eerste Franse Bull (11). De lat lag erg hoog om een nieuwe pup aan ons gezin toe te voegen. Als je dan gaat kijken voor gezonde, lieve Franse Bulletjes, dan kom je al snel bij Bulls of Crown uit. Werkelijk alles hebben zij over voor hun Bullen, en dat merk je aan hoe sociaal en enthousiast hun honden je benaderen als je daar bent. Alle vragen die wij tot dusver hadden zijn beantwoord & communicatie verloopt super!
Wat ons betreft kan eind mei niet snel genoeg komen!
Even geduld...

