Gastenboek
wij hebben onze Frans bulletje sinds februari 2023 bij ons ,en hij is echt super !!! Daar ons vorige bulletje heel wat ademhalingsmoeilijkheden had zijn we echt op zoek gegaan naar een fokker die de gezondheid voorop stelt. Zo zijn we bij Edwin en Daphne terecht gekomen en vanaf het begin was het contact super vriendelijk en gelijk een klik. Als we nu zien welke prachtige en gezonde bull we hebben is het jaartje wachten echt wel beloond .Het verschil met onze vorige bull is echt immens. Daphne is ook steeds bereid U bij te staan met goede raad als je vragen hebt .Zou iedereen aanraden bij hen te gaan voor je pup.
Even geduld...

