Gastenboek

Write a new message for our Guestbook

 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your email address will not be published.
It is possible that your message will only be visible after we have reviewed it.
We reserve the right to change, delete or not publish messages.
Annemiek en Maurice de Blok Annemiek en Maurice de Blok schreef op april 10, 2024 om 8:52 am
We zijn nog steeds heel blij met onze meiden Oudejaarsavond 2021 reden we weg vanuit Waddinxveen, naar Duitsland, dóór naar Tsjechië, waar we vroeg in de ochtend in Praag arriveerden. Hier hebben we een aantal uren doorgebracht en zijn toen naar ons hotel gegaan om even te slapen. De volgende ochtend op weg naar Hongarije, waar we bij Daphne en Edwin hadden afgesproken. Daar zijn we warm ontvangen en ondergedompeld in de roedel Franse bullen😍 Groot, klein, oud en jong, elke hond was enthousiast en kreeg onze aandacht. En daarna was het tijd om het nest te gaan zien waarin onze eigen meisjes zaten….eindelijk! 23 maart ‘22 was de dag dat ze bij ons kwamen en vanaf dat moment waren we met z’n vieren. De meisjes gingen overal mee naartoe: het winkelcentrum in, naar de kinderboerderij, autorijden, koffie drinken op een terrasje, naar familieleden, in de fietskar…. Ook mee toen we de bezichtiging hadden in ons nieuwe huis… rondlopen en toekijken tijdens het inpakken van alle verhuisdozen en uiteindelijk de verhuizing van Waddinxveen naar een klein dorpje in Drenthe. Het is nu april ‘24 en onze meisjes zijn ondertussen meiden van 2,5 jaar geworden! De complimenten die we toen kregen over de schattige pups zijn veranderd in complimenten over de prachtige honden die ze nu zijn. Spontane voorbijgangers, de dierenartsen, maar ook de mensen die ons hebben leren kennen blijven uitspreken dat deze bullen er geweldig uitzien. Mooie ruggen, goede neusjes, gezonde vacht en tja…een tweeling 😍 De meiden doen het geweldig, ze lijken uiterlijk heel erg op elkaar maar hebben gelukkig ook hun verschillen. Waar Tadzi de clown is van de twee, graag gek doet, liefst àlle aandacht wil hebben (maar heeft moeten leren dat ze deelt met haar zus), altijd het voortouw neemt en als eerste overal op af gaat….. daar heeft Tazu de kenmerkende stoere uitstraling maar is iets onzekerder, wacht altijd even af maar is daarentegen wél de meest alerte van de twee. Ze vullen elkaar dus aan, kunnen samen alles en doen dat ook. Met andere honden gaat het goed, zelfs als die op hun terrein komt. Wil die hond spelen? dan zijn ze daar onmiddellijk klaar voor! Maar geeft die hond aan ‘even wachten, ik ben nog niet zover, laat me met rust’ Geen enkel probleem hoor, dán gaan de meiden alvast lekker samen spelen in de achtertuin en kijken ze geregeld of die andere hond al mee wil doen… Elke dag genieten we van de meiden, zó fijn dat ze er zijn! Daphne en Edwin, liefs van ons uit Drenthe en we hopen jullie nog eens te zien Maurice en Annemiek de Blok Tadzi en Tazu
Even geduld...