Gastenboek
Dag Daphne en Edwin, we hebben er al veel berichtjes over uitgewisseld maar dit bericht toch nog even om ook "de wereld" te laten weten dat wij geweldig content zijn met onze prachtige Franse Bulldog pup! Toegegeven, we waren een beetje bang om opnieuw een Franse bulldog pup in huis te nemen na de slechte ervaringen, te wijten aan gezondheidsproblemen, die we hadden gehad met onze geliefde "Marcel".
Maar de super fijne jaren die we, dankzij zijn magnifieke leuke karakter, hebben gehad met Marcel konden we niet vergeten. Vandaar dat we op zoek gingen naar een fokker die zich toelegt op eliminatie/verbetering van de kwalen waarmee het ras vaak geconfronteerd wordt.
Gelukkig "liepen we Bulls of Crown tegen het lijf" op het internet. Wat een passie ervaarden we meteen! En.... met resultaat: Onze fantastisch baby heeft én het o zo leuke karakter van de Franse Bulldog maar is tevens kern gezond! Mooi neusje, brede neusgaten, lange rug en super cute staartje! Hij speelt onvermoeibaar met zijn labrador-broer, van ademhalingsproblemen totaal geen spoor! Hij werd uiteraard ook volledig gescreend door onze vertrouwde dierenarts en die gaf hem meteen ook een 10!
Wij zijn super gelukkig met onze nieuwe schat en hopen dat nog veel gezinnen na ons het geluk zullen hebben om het gezin uit te breiden met een super pup van Bulls of Crown!
Bénédicte
Even geduld...

