Gastenboek
98 berichten.
Al vanaf het eerste contact met Daphne hadden wij een goed gevoel bij Bulls of Crown. Het was overduidelijk dat Daphne en Edwin met veel liefde en aandacht voor hun honden zorgen en dat ze de gezondheid van de honden erg serieus nemen. Tijdens het gehele traject hebben we regelmatig contact gehad en werden we met grote regelmaat op de hoogte gehouden met foto’s en video’s waardoor we echt betrokken bleven bij het opgroeien van onze pup. Wij hebben uiteindelijk een prachtige en gezonde pup met een erg lief karakter gekregen, waar we ontzettend blij mee zijn. Doordat de pups opgroeien tussen andere honden en veel aandacht van Daphne krijgen is onze pup ook heel sociaal met mensen en andere honden. Ook nadat wij de pup in huis hadden bleven Daphne en Edwin betrokken en kan je altijd bij ze terecht voor vragen.
Even geduld...
Beste Daphne en Edwin,
Allereerst, heel veel bedankt voor de geweldige puppy. We zijn erg blij met ons puppy meisje. Ze is schattig, relaxed en actief, allemaal tegelijkertijd.
Ze is fysiek en mentaal een gezonde en mooie Franse Bulldog. Dit omdat jullie een fantastische fokker zijn, die met veel passie en liefde haar opvoedden.
We bevelen Bulls of Crown aan voor iedereen die op zoek is naar een puppy als uitbreiding van hun gezin.
Even geduld...
Hoi,
We hebben heel lang gezocht naar een goede fokker, en na lang zoeken hebben we eindelijk onze Benji gevonden en we zijn der heel blij mee!
Hij is gezond, ontzettend lief en Daphne en Edwin waren ontzettend behulpzaam en hebben goed voor de puppies gezorgd
Even geduld...
Ons pup komt echt uit het warmste nest ooit. Daphne en Edwin zijn heel erg betrokken en zijn altijd aanspreekbaar. Je wordt super goed op de hoogte gehouden van je pup en de hiervan in de 15 weken. Ons pup is door de dierenarts in NL volledig gezond verklaard. Zo blij dat wij bulls off crown hebben gevonden.
Even geduld...
Beste Daphne en Edwin,
We zijn nu haast 4 weken, de trotse “ouders” , van Gaia.
Ze is lief, grappig, aanhankelijk, eigenwijs, stout en een heerlijk knuffel hondje.
Bij t bezoek aan de dierenarts. werd bevestigd, waarom jullie zo ‘ n goede fokker zijn, want haar neusgaten en luchtkanalen waren top, wat maar beperkt voorkomt bij Frenchie s.
Ze luistert goed naar commando s en heeft er al een aantal waar ze goed naar luistert.
Naast al deze goede zaken, is ze ook nog ms mooi, met een geweldige expressie en mensen kunnen niet van haar afblijven.
Ik zie m’n dochter van 29 opeens 2 keer zo vaak, haha.
We houden jullie op de hoogte en zijn blij dat we een pub hebben van Bulls of Crown.
Warme groet,
Cherry Ann en Roland Kahn
Even geduld...
Dag Daphne en Edwin,
Wij zijn jullie enorm dankbaar voor alles dat jullie voor ons en onze pup gedaan hebben.
Ten eerste zijn jullie jaren geduldig geweest met ons, gezien wij jullie zo enorm lang geleden al gecontacteerd hadden maar we wilden niet meteen een hondje in huis nemen. We wilden eerst zien hoe jullie dingen doen en gewoon in contact blijven. Dit laat zien dat jullie het serieus menen wanneer jullie zeggen dat jullie niet zomaar aan iedereen een pup meegeven, want dit gaf jullie ook de tijd om ons beter te leren kennen.
Ten tweede zijn we enorm blij over de manier waarop jullie fokken. Jullie steken al je tijd en moeite erin om zo gezond mogelijke Frenchies te fokken, en het resultaat mag er wezen!!! De neusjes, gehemeltes, staartjes, gewrichten, alles is top bij jullie en onze dierenarts was er enorm onder de indruk van. Dat jullie de gezondheid nauw aan het hart nemen, mag ook blijken uit alle documentatie die jullie voorzien omtrent de gezondheid van de pup en zijn ouders.
Ten derde zijn we enorm blij dat jullie de pups niet te vroeg weggeven. Door de pups pas te plaatsen vanaf 15 weken, genieten ze hun ontwikkeling bij hun roedel. Veel fokkers (en adoptanten) willen de honden al bij 8 weken weggeven. Dit kost de fokker natuurlijk minder onderhoud en moeite. Maar jullie staan erop om ze 3 maanden bij te houden. Ook hier zijn we enorm dankbaar voor. Nu krijgen we de honden in huis wanneer ze regels hebben geleerd bij hun roedel en ze open staan om te leren, ipv honden die net bang beginnen te worden van alles (wat het geval is bij 8 weken oude pups).
Ten vierde, we zijn enorm dankbaar voor al het advies dat jullie ons gegeven hebben (bvb SnugglePup etc). Ook het 'starterspakket' dat jullie ons meegaven zat vol met handige zaken en natuurlijk zijn paspoortje en vaccinatieboekje. Jullie begeleiding in het proces van hondenopvoeding is echt onbetaalbaar.
Daarnaast zijn ook enorm dankbaar voor de vorm van constante communicatie die jullie bieden gedurende de 3 maanden dat wij als ouders reikhalzend zitten te wachten op ons nieuw gezinslid. Constante updates via whatsapp, de mogelijkheid om te videobellen en zelfs speciale puppy-camera's voor ons om stiekem mee te kijken. Zelfs toen jullie onderweg naar Nederland waren met de pups in de bestelwagen, kregen we constant foto's en berichtjes van jullie met updates over jullie reis!
Kortom, we zijn dankbaar jullie gevonden te hebben in onze speurtocht naar een Franse Bulldog. Enorm bedankt voor alles! Wij raden dan ook iedereen die een Frenchie wil aan om jullie te contacteren.
Veel liefs en knuffels aan jullie en jullie hele roedel!
Yasmin en Djamo.... en wat blafjes van Leopold
Even geduld...
Hallo Edwin en Daphne,
Wij zijn zo trots en gelukkig dat wij Pippi begin maart als gezinslid in onze armen hebben mogen sluiten. Wij genieten elke dag ontzettend van haar.
Ze is echt fantastisch, super sociaal, nergens bang voor, hartstikke lief en heel stabiel.
Na een lange zoektocht zijn we uitgekomen bij Daphne en Edwin (Bulls of Crown) en hebben wij contact hen opgenomen. Dit resulteerde direct in een positieve reactie gevolgd door een heel fijn en uitgebreid telefoon gesprek met Daphne. Wij hebben veel respect en waardering voor jullie als fokker!
Jullie doen er alles aan om gezonde honden te fokken. Ook spat de liefde van jullie voor jullie dieren er af! Dit sprak ons erg aan en een was een verademing in onze zoektocht naar een goede fokker die gezonde Franse buldoggen fokt.
Het is geweldig hoe je vanaf dag één wordt betrokken bij de ontwikkeling van de puppies. De vele foto’s en video’s vinden we fantastisch en werden zeer gewaardeerd.
Ook de nazorg is super. Met vragen kan je altijd terecht en je krijgt altijd goede adviezen en tips. Daphne blijft zeer betrokken bij de pups ook nadat de pups naar hun forever diamanten huisje zijn vertrokken.
Wij zijn daarom dan ook zeer verheugd en trots dat wij een pup van jullie hebben. Ons prachtige en lieve Franse bulldog Pippi ♥️
Even geduld...
Penny (aka Millie) has been with us for just over 2 months and we are completely in love with our happy, playful and sweet girl. Daphne and Edwin obviously love what they do and this is evident in the love and care they put into breeding these wonderful dogs. Millie is such a joy she makes everyone laugh with her playful nature, she is quick to learn and loves everyone . Our dog trainer says she has worked with a lot of French bulldogs who have a lot of problems due to poor breeding but she says she has never seen such a healthy, happy and laid back Frenchie like Millie which is all thanks to Daphne and Edwin’s care which has given her the best possible start. Thank you so much Daphne and Edwin we are so lucky to have Millie in our family
Even geduld...
Sinds 2 maanden hebben wij een prachtige en super aanhankelijke pup van Bulls of Crown in ons bezit. Vanaf het moment dat wij met Daphne in contact kwamen, is het contact altijd goed verlopen. Ook wanneer we vandaag de dag nog vragen hebben, staan Edwin en Daphne altijd klaar voor advies en zijn ze zeer betrokken! We hopen nog lang van onze Frenchie te mogen genieten.. !!
Even geduld...
Onze eerste kennismaking met een franse bulldog is funest geweest
Opslag verliefd waren we !!
Toen begon het zoeken naar een puppy.
We kwamen jullie tegen op het internet en het viel ons op dat er zoveel informatie stond op site en jullie al heel bezig zijn om dit ras te verbeteren
Contact opgenomen met jullie en jawel we mochten een afspraak maken om te bellen met Daphne.
Tijdens dat gesprek werd voor ons wel duidelijk dat we te maken hadden met mensen met veel liefde voor dit ras .
Alle vragen werden met veel geduld en plezier beantwoord
Toen begon het wachten en dan ineens is er het bericht we hebben een pup voor jullie .
Geweldig ,daarna weer wachten tot Pyke naar Nederland mocht komen
Vele foto' s en filmpjes later was hij er
Een sociale ,lieve ,fantastische en gezonde pup
Daphne en Edwin zijn fokkers waar menige andere fokkers een voorbeeld aan kunnen nemen
Lieve mensen bedankt voor de 15 weken die jullie voor Pyke hebben gezorgd dat heeft geleid tot de geweldige Bull die hij is
Diny & Alex .
Even geduld...
Phoenix is our first french bulldog and while we both liked the breed for a while we did not have direct experience with it. However, now that Phoenix has been with us all I can say is that having him has been one of the best things ever!
It took a while for us to find a good and reliable breeder and we are glad we found Bulls of Crown. We really liked all the info Daphne and Edwin have on their website and how well everything is explained. They really care about their dogs and they consider each and every puppy as part of their family. You can see they put a lot of love in what they do and they make sure that every puppy is healthy and ends up in a good family.
All their dogs look beautiful and we were excited when it was finally our turn on the waiting list! Daphne kept us informed about the puppies during the whole process. We received updates, videos and photos and she was always available whenever we had any questions. Even now sometimes she asks us for updates about the puppies and that shows that she really cares.
We are so happy with Phoenix, he has such a great personality, he is so sweet, playful and cuddly. We are glad we found Bulls of Crown and definitely recommend them 🙂
Even geduld...
Toen wij de beslissing namen om voor een Franse Bulldog (we waren al lang verliefd op dit ras) te gaan begon de lange zoektocht naar nog meer info over het ras om ons goed voor te bereiden. Al snel werd duidelijk dat er spijtig genoeg sprake is van zeer nare broodfok of gewoon simpelweg slechte fokkers. Met alle gevolgen van dien voor de hondjes maar ook voor het ras. Dus op zoek naar een goede fokker die het beste met de honden en het ras voor heeft. Uiteindelijk na omzwervingen terecht gekomen bij Bulls of Crown. Na wat app contact een lang telefoongesprek met Daphne gevoerd. Mij werd al snel duidelijk dat ik te maken had met iemand die liefde en passie voor het ras heeft en er alles aan doet om zo gezond mogelijke hondjes te fokken. Ik kreeg veel informatie en overal werd eerlijk antwoord op gegeven. Wat er daarna gebeurde bevestigde mijn gevoel. We kregen een berichtje dat onze Otis geboren was. Vervolgens zijn we constant op de hoogte gehouden door Daphne middels foto’s, video’s en berichtjes. Bijna dagelijks! Alle ontwikkelingen en avonturen die de pups meemaakten kregen we mee. Prachtig om te zien. We hebben een prachtige beeldbibliotheek hieraan over gehouden 😊. Wat een liefde en passie hebben Daphne en Edwin voor de hondjes, en dieren in het algemeen! Uiteindelijk hebben ze een prachtig, gesocialiseerd hondje afgeleverd, ze hebben tijdens de 15 weken dat Otis bij Daphne en Edwin verbleef alle aandacht en zorg aan hem en de overige pups gegeven. Hartstikke bedankt hiervoor! Nu is het aan ons om goed voor Otis te zorgen maar dat komt wel goed 😉. Ook nu hij bij ons is staan ze altijd open om advies te geven en vragen te beantwoorden en blijven ze geïnteresseerd in Otis (en de andere pups uit het nest). Foto’s en filmpjes krijgen ze nu van ons terug en dat stellen ze zeer op prijs volgens mij 😊. Hieruit blijkt maar weer eens hoeveel oprechte liefde ze voor de honden hebben die tot de familie van Bulls of Crown behoren.
Daphne en Edwin, bedankt!
Even geduld...
Wij zijn erg blij met onze pup Neill Maylo. Hij is bij ons in huis vanaf begin juni en nu na een goeie 6 maanden verder doet hij het ontzettend goed, erg goed opgevoed vanaf de kennel, duidelijk zichtbaar dat dahpne en edwin er alle tijd en liefde voor hebben om zo'n nestje met pups goed op te voeden voor de eerste weken.
Inmiddels is Maylo bijna 11 maanden en weegt zo'n 13,5 kg. Echt een flinke fransie.
Graag zouden wij er ooit nog een bulletje bij willen en dan hoop ik dat daphne en edwin ons weer zo'n prachtige pup willen beloven.
Even geduld...
Hallo Edwin en Daphne,
De afgelopen jaren werden wij steeds meer verliefd op de Franse Bulldog, want telkens als wij de 2 van vrienden zagen hadden we het er thuis over of we weer niet eens een hond zouden nemen.
Onze laatste hond dateert alweer van 25 jaar geleden en nu de kinderen het huis uit zijn en onze laatste kat een paar jaar geleden ook is overleden is het toch echt wel stil in huis.
Na veel speurwerk op internet kwamen wij met jullie in contact. Vanaf het eerste contact via mail, whatsapp en telefoon hadden wij het gevoel een goede fokker gevonden te hebben.
In plaats van 1 pup, besloten we uiteindelijk er maar gelijk twee te nemen. In september vorig jaar kregen wij dan ook bericht dat wij een teefje en reu konden kiezen.
Vanaf de geboorte hebben jullie ons en de andere eigenaren bijna dagelijks maar zeker meerdere malen per week op hoogte gehouden van de ontwikkelingen en capriolen van het nestje, middels foto’s en video’s.
Naast Oszkár en Oxana ❤️ hebben we ook de broertjes zien opgroeien en hoe jullie met liefde veel aandacht hebben besteed aan de opvoeding in de eerste periode van hun leventje, daar hebben wij nu al de voordelen van, zoals zindelijkheid, aan de riem lopen, in de bench slapen, etc.
Ook de speelplaatsen die jullie speciaal voor de pups hebben ingericht is een grote plus ten opzichte van bij andere fokkers, waar ze vaak alleen een bench en puppyren ervaren.
Als wij de oude video’s bekijken gaan hun oortjes nog steeds spits op je stem Daphne😂👍, dus de ontvangen liefde herkennen ze nog steeds van jullie.
Wij willen jullie nogmaals bedanken en zodra de Corona maatregelen zijn opgeheven komen we met onze 2 kindjes bij jullie op visite en hun familie..
Zo’n auto trip vinden zij niet erg, want iedere dag gaan ze ook graag mee met ons naar het werk of elders.
Nogmaals bedankt en tot gauw😘
Ralph & Brigitte
Even geduld...
Mijn eerste zoektocht naar een voor mij passend ras bracht me bij de Franse Bulldog. Toen dit eenmaal duidelijk was, begon de tweede zoektocht naar een geschikte fokker. Daar heb ik de tijd voor genomen, want broodfok en een te platte snuit wilde ik absoluut voorkomen.
Na een uitgebreide zoektocht kwam ik steeds weer uit bij Bulls of Crown. Eerder gesproken fokkers namen vaak niet de tijd om mijn vragen te beantwoorden of reageerde geïrriteerd bij vragen over “niet erkende kleuren”. Maar al sinds het eerste contact had ik een goed gevoel bij Bulls of Crown. Na een kort app contact was het direct mogelijk om met Daphne te bellen. Doordat Daphne de tijd nam om al mijn vragen te beantwoorden en me veel extra informatie kon geven, sloot ik dit gesprek af met een goed gevoel. Het was persoonlijk, eerlijk en duidelijk met kennis van zaken. Dit goede gevoel was gelukkig wederzijds.
In september 2020 kreeg ik het goede nieuws dat Otto was geboren. Vanaf dag 1 is er een fijne communicatie geweest. Samen met de andere toekomstige eigenaren werden we bijna dagelijks op de hoogte gehouden met foto’s, filmpjes en schriftelijke updates. Dat was voor mij nog maar eens de bevestiging dat dit de juiste keuze is geweest. Daphne en Edwin geven al hun energie en liefde aan de hondjes. En dat zie je ook terug in de socialisatie.
Inmiddels mag ik nu zelf al mijn energie en liefde aan Otto geven. Wat een lieverd is het, lief voor mens en dier.. en wat ben ik blij met hem!
Hij had zich geen betere start kunnen wensen als bij Bulls of Crown. En ik kan alleen maar hopen dat hij bij mij het zo gelukkig gaat zijn als zijn eerste weken bij Edwin en Daphne.
Groetjes,
Lisanne
* en een knuffel van Otto
Even geduld...
Lieve Daphne & Edwin,
Na maanden contact te hebben en in spanning af te hebben gewacht, was daar de dag! We mochten eindelijk Odin ophalen. Wat zijn we trots met ons mannetje. Het karakter en de leergierigheid, geweldig! Onwijs trots dat we bij jullie een pup hebben gekocht. Odin is super gezond, geniet heerlijk van het leven in Nederland (op de regen na uhum want ja die natte voeten brrrrr...)
Ontzettend bedankt voor de goede zorgen & jullie betrokkenheid bij Odin. We vinden het ontzettend fijn dat jullie geïnteresseerd blijven in de 'afgeleverde' pups. Dat siert jullie. De honden zijn geen nummer maar alleen maar een uitbreiding van de familie (een familie over de hele wereld).
Echt super! Ga zo door 🙂 we houden contact! Want als Odin er klaar voor is dan komt het volgende huismaatje voor hem natuurlijk 🙂
Veel liefs!
Even geduld...
Thank you dear Bulls Of Crown kennel for let us buy our amazing Nike, also called Nicky here. We are really happy for this sweet goodlooking, healthy dog with a great personality. From our heart/ Sarah
Even geduld...
Na een lange zoektocht op alle media zijn we in contact gekomen met Bulls of. Crown. Onze gezonde twijfel (Hongarije) werd vrijwel direct weggenomen na contact met de enthousiaste Daphne, die ons ook nog enkele referenties gaf om na te vragen. Ondanks het feit, dat je niet even naar de kennel kan om alles te bekijken en de pups en moederhond al in een vroeg stadium te leren kennen, hadden we al snel het idee alles te weten over de goede intenties van de fokkers, de gezondheid van de honden en de liefdevolle aandacht die alle dieren kregen.
Via apps en filmpjes werden we goed op de hoogte gehouden van o.a. bezoekjes aan de dierenarts en de vorderingen van de pups. Daarna was het wachten op de komst van onze Nox naar Nederland. De echte kennismaking met Daphne en Edwin bij de overdracht van onze pup was warm en liefdevol. En wat een mooi, gezond en lief hondje kregen we daar overhandigd!
De dierenarts bevestigde dit en nu genieten we iedere dag van onze levenslustige, aanhankelijke, lieve en soms ondeugende frenchie.
Even geduld...
16-06-2020 is onze mooi lieve vrolijke Bunker gekomen.
Ben zo blij dat ik hun via internet heb gevonden. Klikte meteen goed.
Vanaf feb contact gehad en in maart werd Bunker met zijn broertjes en zusje geboren. We werden goed op de hoogte gehouden en kreeg op alles antwoord.
Deze mensen weten wat ze doen, zoveel liefde voor hun beestjes en dat merkte ik ook aan onze Bunker. Zou iedereen die een Franse bull zoekt hun aanraden. De lieve groetjes van Bunker en fam schoonheim
Even geduld...
7 jaar geleden heb ik een prachtige franse bulldog pup gekocht bij Edwin en Daphne!
Het zijn mensen met het hart op de juiste plek.
Alle liefde gaat naar de dieren wat aan alles te merken is. Ze komen niks tekort.
We hebben nog steeds contact en dat is fijn van beide kanten.
Mocht ik er ooit nog een bulletje bij willen, dan weet ik waar ik naar toe ga!
X Saskia
Even geduld...

