Guestbook

Write a new message for our Guestbook

 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your email address will not be published.
It is possible that your message will only be visible after we have reviewed it.
We reserve the right to change, delete or not publish messages.
Jolanda verberne Jolanda verberne wrote on December 7, 2019 at 2:32 pm
Wij hebben onze Franse bulldog bij Edwin en Daphne gekocht. Geweldige pup veel mee gedaan voor ze haar mee brachten naar Nederland. Echt een aanrader deze kennel, ben er niet zo voor omdat we tegenwoordig zolang op de pup moeten wachten voor ze naar Nederland mogen, maar dat kun je bij deze mensen rustig doen. Je wordt heel goed op de hoogte gehouden over de pups en er wordt veel aan socialisatie gedaan door hun. Wij hebben in Molly dan ook een geweldige pup, vol energie, mooi, gezond enz enz Top fokkers. Heel hartelijk dank voor deze geweldige hond. 😘😘😘
Please wait...