Guestbook
Lieve Daphne en Edwin, er zijn al vele voor ons die net als wij met volle overtuiging kunnen zeggen dat jullie top fokkers zijn! Met zoveel liefde, passie en geduld maakt jullie uitzonderlijk waar menige andere fokkers een voorbeeld aan kunnen nemen. Het contact met jullie via WhatsApp of via videobellen verliep altijd goed zelfs tot de dag van vandaag kunnen wij jullie altijd vragen stellen, niks is jullie teveel. Ons contact blijft wat ons betreft in stand, zolang F1 en onze Max weer die kampioenschap pakt of niet Daphne 😉 Jullie zijn geweldige mensen die ons gezin “compleet” heeft gemaakt want wat zijn wij enorm blij met onze lieve, aanhankelijke, soms ondeugende en oh zo mooie meisje “Guapa” - Warme groet uit het zuiden
Please wait...

