Guestbook
Eíndelijk is het dan zover: we gaan naar Hongarije toe!! Hele onzekere tijden ivm COVID en wel/niet mogen reizen…maar Oudejaarsavond 31-12-2021 rijden we om 22u onze woonplaats uit!
Vele familie en vrienden gaan in gedachten met ons mee, zó enthousiast is iedereen.
De jaarwisseling hebben we in Duitsland, waar we onderweg in de auto oliebollen eten en elkaar een goed 2022 toewensen😘
Maandag 3 januari ontmoeten we Daphne en Edwin én we dompelen ons direct onder in álle bullen daar. Groot en klein, jong en oud, alle dieren worden gekroeld, geknuffeld en gezoend! Wát hebben we dit gevoel gemist 🤩.
‘S avonds gaan we met z’n vieren Hongaars eten en de volgende dag mogen we opnieuw bij D&E thuis zijn…. dát is het moment waarop we onze tweeling-meisjes-bullen hun namen geven…én vervolgens gaan genieten van nog 3 dagen Hongarije! Heerlijke vakantie gehad en nu tellen we de dagen af tot de meisjes thuiskomen 🥰
Lieve Daphne en Edwin: dankjewel voor jullie enorme gastvrijheid!
Please wait...

