Guestbook

Write a new message for our Guestbook

 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your email address will not be published.
It is possible that your message will only be visible after we have reviewed it.
We reserve the right to change, delete or not publish messages.
Lizette Lizette wrote on February 3, 2022 at 8:44 pm
Vorig jaar hebben wij een prachtige bull gekregen bij Edwin & Daphne. Wat zijn we tot de dag van vandaag nog blij met hem! Het leuke is dat Odin grote broer word binnenkort, ook een pup bij Bulls of Crown vandaan. Omdat Odin zo goed gaat, kan prima een uur lopen zonder zware ademhaling, en hij nu op de leeftijd is, hebben we gekozen om op dit moment een tweede viervoeter erbij te nemen. We hebben altijd in goed overleg alles geregeld met Daphne en Edwin. Zodoende ook dat we gewoon heel vertrouwd zijn met deze Fokker. Voor ons voelt dit gewoon heel goed. Zo'n twee week terug hebben we zelfs de hele hondenfamilie in Hongarije ontmoet & heeft Odin samen met zijn vader, tante en oma gespeeld op het speelveld. Super leuk! Zo'n heerlijk plekje hebben jullie daar in Hongarije! Zo fijn. We kunnen niet wachten tot het kleine broertje komt maar net als met Odin komt dat helemaal goed!
Please wait...