Guestbook

Write a new message for our Guestbook

 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your email address will not be published.
It is possible that your message will only be visible after we have reviewed it.
We reserve the right to change, delete or not publish messages.
Esther Delaere Esther Delaere wrote on October 24, 2022 at 6:49 am
Sinds woensdag 19 oktober hebben we Betsie in huis. Een super lief bullen teefje van bulls of crown van echtpaar Daphne en Edwin. Dit is onze vierde pup en de eerste van deze bijzondere fokkers. Betsie is super goed gesocialiseerd, loopt meteen goed aan de lijn en is lief en aanhankelijk. We merken aan deze pup dat ze met heel veel liefde opgevoed is. Daphne heeft ons tijdens het wachten op de Pup steeds heel goed op de hoogte gehouden over de hondjes en voorzien van bruikbare tips en adviezen. Edwin komt zelf de bulletjes naar Nederland brengen. De puppy’s zijn heel er op hun gemak bij hem. Daphne en Edwin zijn fokkers met heel veel liefde voor de hondjes, echt super. Onze volgende pup komt zeker weer van deze fokkers! Betere zijn er niet.
Please wait...