Guestbook
ik heb in mei 2010 een amerikaanse bulldog gekocht bij daphne en edwin .een van mijn beste aankopen in mijn leven . prachtige hond uitstekend karakter en liefde in overvloed voor mij (rip bolo)bedankt daphne en edwin jullie zijn echte fokkers die het niet voor het geld doen zeldzaam deze dagen groeten van julien en
(bolo rip)
Please wait...

