Guestbook
Toen onze vorige franse bull overleed begin 2024, kwam ik op de lijn bij Daphne en Edwin om ons in te schrijven voor een nestje. Daphne adviseerde me toen ook om eerst goed te rouwen 🙏🏼
Uiteindelijk hebben we het mooi de tijd kunnen geven en hebben we met smart gewacht op een pup van Bulls of Crown. In de tussentijd urenlang met Daphne gebeld om alles door te spreken, waarbij je merkt dat ze echt graag willen weten waar hun pups naartoe gaan. We hadden gelijk een klik en kletste veel over onze liefde voor deze beestjes. Dat gaf gelijk een goed gevoel, helemaal omdat we zelf natuurlijk een verlies hadden meegemaakt en het heel prettig was om met iemand te spreken die dat begrijpt. Ook in verdere voorbereiding op het nestje zijn Daphne en Edwin heel helder geweest in het communiceren over de stappen. We hebben vanaf de geboorte alles stap voor stap mee mogen volgen en mochten altijd (video)bellen om te kijken hoe het met de pups ging. Ze hebben ons heel erg betrokken in het opgroeien de eerste weken. Ook hebben we via live camera mee mogen kijken naar hoe de pups in en rondom huis bivakeerden met elkaar. We konden zo al mooi het proces volgen, super fijn!
Vanaf december 2024 hebben we onze pup gekregen, door Daphne en Edwin naar Nederland gebracht. Sindsdien zijn we ontzettend blij met Frenkie. We merken dat Daphne en Edwin er zorg en aandacht aan hebben besteed, en ook als er aandachtspunten waren waren ze hier eerlijk over, zodat wij zo goed mogelijk onze pup konden begeleiden in verdere ontwikkeling. Ook merken we daarbij dat we met ze in gesprek kunnen gaan als er iets is en ze daarvoor open staan. Ze zijn dus ook bezig met nazorg. We hebben nu maanden later nog steeds contact met ze en met de andere mensen & pups uit het nestje van Frenkie.
We zijn positief over onze ervaring en zouden in de toekomst weer een pup halen bij Daphne en Edwin ❤️
Liefs, Jens, Evi en Frenkie
Please wait...

