Guestbook
Na het overlijden van onze 1e Franse bulldog Sammie zijn we na enige tijd op zoek gegaan naar een nieuw kameraadje.
Op internet kwamen we al snel op de site van Bulls of Crown. We waren al snel overtuigd dat we een bulletje van hun wilden.
Eind juni hebben we een eerste contact gemaakt via het reactieformulier. Nog dezelfde dag kregen we bericht terug van Daphne en Edwin dat we op de wachtlijst terecht konden.
Ook zijn wij net als andere mensen bij Daphne en Edwin op bezoek geweest. Wij zijn daar enthousiast ontvangen en hebben zo kunnen zien waar en hoe de puppies opgroeien én hebben wij gezien dat dit met heel veel liefde gebeurt.
13 november was de grote dag, de puppies kwamen naar Nederland. Vroeg in de ochtend mochten we Guusje ophalen, een mooi donker bruin teefje met zwart snoetje en witte bef.
Guusje doet het supergoed. We krijgen veel complimenten dat ze er zo goed uitziet. Met Daphne en Edwin is er nog altijd contact en ze staan altijd klaar voor tips en advies.
Mocht je nog twijfelen, wees gerust. Bij Bulls of Crown moet je zijn. Volledig transparant, je wordt erbij betrokken, je krijgt veel informatie en wordt goed op de hoogte gehouden.
En boven alles, bij hun staat de liefde voor het ras op de 1e plaats
Freddy en Mariëlle, Gennep
Please wait...

