Guestbook

Write a new message for our Guestbook

 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your email address will not be published.
It is possible that your message will only be visible after we have reviewed it.
We reserve the right to change, delete or not publish messages.
Fam Blokland Fam Blokland wrote on May 5, 2026 at 6:54 pm
Wij hebben onze Louie in januari op mogen halen. Door omstandigheden kwam Louie eerder op ons pad dan de bedoeling was. Hij was al 12 weken. Wel hebben wij meteen alle foto's en filmpjes die vanaf zijn geboorte zijn gemaakt ontvangen van Daphne en Edwin. Het contact was (en is nog steeds) super. Het is zo'n lieverd. We krijgen met enige regelmaat complimenten over hem, dat het zo'n prachtig hondje is. Hij heeft een heerlijk (en vrij makkelijk) karakter en daar hebben Daphne en Edwin natuurlijk enorm aan bijgedragen: hij is een echte knuffelkont, hij is speels en totaal niet agressief naar andere honden/mensen en het is ook geen bangerd. De eerste weken zijn tenslotte het belangrijkst. Hij is zachtaardig voor onze kinderen (nu 5 en 7) en speelt graag met ze en zij ook met hem 😉. Ook de stamboom hebben wij netjes mogen ontvangen - niet geheel onbelangrijk. Daphne en Edwin wij zijn jullie heel dankbaar dat wij ons hondje uit jullie nest hebben. Voor ons een nieuw familielid waar wij enorm blij mee zijn!
Please wait...