Guestbook

Write a new message for our Guestbook

 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your email address will not be published.
It is possible that your message will only be visible after we have reviewed it.
We reserve the right to change, delete or not publish messages.
harry harry wrote on April 25, 2019 at 9:28 am
beste Daphne en Edwin, sinds 3 jaar hebben we Frenkie, een Fawn teefje, in ons gezin. Frenkie is een superlief hondje. Het contact is met jullie altijd zeer prettig geweest. Ook toen het wat minder met Frenkie ging hebben jullie ons goed bijgestaan. Hier kunnen andere fokkers nog wat van leren. Met name het feit dat jullie door de fokker van de vader van Frenkie als het ware beduveld zijn en daardoor Frenkie wat problemen heeft gehad en jullie dit heel correct opgelost hebben laat zien dat we hier met echte liefhebbers van het ras te maken hebben. Zoals ik al zei, schoolvoorbeeld van een goede fokker. Frenkie inmiddels over de drie jaar is een zeer lieve en levenslustige franse bulldog. wil overal mee en is supernieuwsgierig. spelen met balletjes en haar tod is haar lust en leven. Aandacht is ze ook niet vies van, kortom superlief beestje waar we heel veel plezier aan beleven. bulls of crown, fokker, en wat nog belangrijker is , liefhebber in hart en nieren voor honden die je altijd te woord staan en direct reageren als je ergens mee zit. Daphne en Edwin, bedankt en dat jullie nog veel geluk en plezier met jullie kennel mogen beleven veel liefs en groetjes Harry
Please wait...