Guestbook
beste Daphne en Edwin,
sinds 3 jaar hebben we Frenkie, een Fawn teefje, in ons gezin. Frenkie is een superlief hondje. Het contact is met jullie altijd zeer prettig geweest. Ook toen het wat minder met Frenkie ging hebben jullie ons goed bijgestaan. Hier kunnen andere fokkers nog wat van leren. Met name het feit dat jullie door de fokker van de vader van Frenkie als het ware beduveld zijn en daardoor Frenkie wat problemen heeft gehad en jullie dit heel correct opgelost hebben laat zien dat we hier met echte liefhebbers van het ras te maken hebben. Zoals ik al zei, schoolvoorbeeld van een goede fokker. Frenkie inmiddels over de drie jaar is een zeer lieve en levenslustige franse bulldog. wil overal mee en is supernieuwsgierig. spelen met balletjes en haar tod is haar lust en leven. Aandacht is ze ook niet vies van, kortom superlief beestje waar we heel veel plezier aan beleven.
bulls of crown, fokker, en wat nog belangrijker is , liefhebber in hart en nieren voor honden die je altijd te woord staan en direct reageren als je ergens mee zit. Daphne en Edwin, bedankt en dat jullie nog veel geluk en plezier met jullie kennel mogen beleven
veel liefs en groetjes
Harry
Please wait...

