Guestbook
Daphne en Edwin, ik ben blij dat ik jullie heb leren kennen. Intussen zijn onze reutjes (broertjes) bij jullie verkregen in 2018, iets meer dan één jaar oud. Ze stellen het prima. Wij zijn super tevreden over jullie als kwekers. Goed contact en ja, nog altijd contact ! Regelmatig wisselen we foto's uit of hebben we een WhatsApp babbel. Ik kan jullie aanbevelen. Mensen die een Franse buldog zoeken waar geselecteerd wordt bij de ouderdieren op gezondheid, d.w.z. erfelijke ziektes, langere snuit, grotere neusgaten enz., je bent bij hen aan het juiste adres ! Dat is mijn ervaring. Dank je wel voor alle toewijding die jullie aan de dieren besteden. Francine.
Please wait...

