Guestbook
Hallo Edwin en Daphne,
De afgelopen jaren werden wij steeds meer verliefd op de Franse Bulldog, want telkens als wij de 2 van vrienden zagen hadden we het er thuis over of we weer niet eens een hond zouden nemen.
Onze laatste hond dateert alweer van 25 jaar geleden en nu de kinderen het huis uit zijn en onze laatste kat een paar jaar geleden ook is overleden is het toch echt wel stil in huis.
Na veel speurwerk op internet kwamen wij met jullie in contact. Vanaf het eerste contact via mail, whatsapp en telefoon hadden wij het gevoel een goede fokker gevonden te hebben.
In plaats van 1 pup, besloten we uiteindelijk er maar gelijk twee te nemen. In september vorig jaar kregen wij dan ook bericht dat wij een teefje en reu konden kiezen.
Vanaf de geboorte hebben jullie ons en de andere eigenaren bijna dagelijks maar zeker meerdere malen per week op hoogte gehouden van de ontwikkelingen en capriolen van het nestje, middels foto’s en video’s.
Naast Oszkár en Oxana ❤️ hebben we ook de broertjes zien opgroeien en hoe jullie met liefde veel aandacht hebben besteed aan de opvoeding in de eerste periode van hun leventje, daar hebben wij nu al de voordelen van, zoals zindelijkheid, aan de riem lopen, in de bench slapen, etc.
Ook de speelplaatsen die jullie speciaal voor de pups hebben ingericht is een grote plus ten opzichte van bij andere fokkers, waar ze vaak alleen een bench en puppyren ervaren.
Als wij de oude video’s bekijken gaan hun oortjes nog steeds spits op je stem Daphne😂👍, dus de ontvangen liefde herkennen ze nog steeds van jullie.
Wij willen jullie nogmaals bedanken en zodra de Corona maatregelen zijn opgeheven komen we met onze 2 kindjes bij jullie op visite en hun familie..
Zo’n auto trip vinden zij niet erg, want iedere dag gaan ze ook graag mee met ons naar het werk of elders.
Nogmaals bedankt en tot gauw😘
Ralph & Brigitte
Please wait...

