Guestbook
Sinds ruim 2 jaar een mooie en bovenal gezonde reu van jullie in ons bezit. Het contact is altijd goed verlopen en ook de overdracht was prima. Tijdens het wachten geregeld updates en mooie foto's mogen ontvangen om de pups te kunnen volgen. We hebben de reu zelf ook weer laten testen om hem ook in te zetten als dekreu en ook deze testen waren allemaal zeer goed. Zeer tevreden en blijven volgen voor een teefje in de toekomst 👌
Please wait...

