Guestbook

Write a new message for our Guestbook

 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your email address will not be published.
It is possible that your message will only be visible after we have reviewed it.
We reserve the right to change, delete or not publish messages.
98 entries.
Jeffrey en Mami Jeffrey en Mami wrote on October 29, 2022 at 3:24 pm
We hebben nu twee Franse Bulldogs van Bulls of Crown, terwijl we nooit hadden gedacht om er een tweede bij te nemen. We wisten al van onze eerste hond Ruby, dat de honden van Bulls of Crown goed gesocialiseerd en gezond zijn. Daarom maakten we ons helemaal geen zorgen over de relatie tussen twee honden. Ze doen alles samen, slapen, spelen en eten. Ook vinden ze het erg leuk om speelgoed van elkaar af te pakken, maar altijd met plezier en zonder problemen. Waarschijnlijk denken veel mensen dat twee honden meer werk is, maar dat valt juist heel erg mee in de praktijk, helemaal omdat de honden zo sociaal zijn. Ruby is er ook erg blij mee dat ze nu een broertje (Ugo) heeft.
Please wait...
Andrey and Laura Andrey and Laura wrote on October 28, 2022 at 12:39 am
Words can't describe how happy we are that we picked Bulls of Crown. The puppy that we got from Daphne and Edwin is now 9 months old and has become a part of our family. Everybody who met him including veterinarian are amazed how well behaved and socialised he is. He is also very beautiful and healthy. He is just a perfect frenchie, we couldn't wish for anyone better. We are very grateful to Daphne and Edwin for all the hard work they put to make sure that pups are healthy and well-socialised before owners get them. Socialisation is super important in early weeks of pups development and will prevent issues that we often see with other dog owners when their dogs are insecure or aggressive. Our pup is very confident and super friendly with all the people and dogs, never had any problems. I know that other people who got pups from Bulls of Crown share this sentiment.
Please wait...
Henriëtte Hartman Henriëtte Hartman wrote on October 26, 2022 at 10:57 am
Onze Nox is een heerlijke, lieve bull, die we nu tweeënhalf hebben. We hebben veel onderzoek gedaan om een goede fokker te vinden en kwamen (daardoor) uit bij Bulls of Crown. We kregen een al prima gesocialiseerde, gezonde hond. Nog steeds hebben we goed contact met de fokkers Daphne en Edwin, waar we altijd contact mee kunnen opnemen, als we vragen hebben.
Please wait...
Anna Anna wrote on October 24, 2022 at 6:48 pm
Daphne and Edwin are so wonderful and dedicated to the breed. I got my puppy from them last week and she is the sweetest and most confident little girl. They have truly prepared her for her new life with us in Sweden in the best way. Also, she seems so healthy and we look forward to our future together.
Please wait...
Esther Delaere Esther Delaere wrote on October 24, 2022 at 6:49 am
Sinds woensdag 19 oktober hebben we Betsie in huis. Een super lief bullen teefje van bulls of crown van echtpaar Daphne en Edwin. Dit is onze vierde pup en de eerste van deze bijzondere fokkers. Betsie is super goed gesocialiseerd, loopt meteen goed aan de lijn en is lief en aanhankelijk. We merken aan deze pup dat ze met heel veel liefde opgevoed is. Daphne heeft ons tijdens het wachten op de Pup steeds heel goed op de hoogte gehouden over de hondjes en voorzien van bruikbare tips en adviezen. Edwin komt zelf de bulletjes naar Nederland brengen. De puppy’s zijn heel er op hun gemak bij hem. Daphne en Edwin zijn fokkers met heel veel liefde voor de hondjes, echt super. Onze volgende pup komt zeker weer van deze fokkers! Betere zijn er niet.
Please wait...
Wilma, Tony en Nynke Buurveld Wilma, Tony en Nynke Buurveld wrote on October 22, 2022 at 7:10 pm
Na veel zoeken op internet naar een fokker kwamen we op de site van Bulls of crown terecht. De uitleg en werkwijze sprak ons meteen aan en we hebben contact opgenomen voor meer informatie. We hadden een bel afspraak met Daphne en we hadden meteen een vertrouwd gevoel. We kwamen op de wachtlijst en toen ons meisje geboren was werden we op alle mogelijke manieren op de hoogte gehouden hoe het met haar ging. Berichtjes, foto’s, filmpjes en zelfs live verbinding zodat we rechtsteeks mee konden kijken als ze buiten aan het spelen was, hierdoor hadden we het gevoel er toch “bij” te zijn en niks te hoeven missen. Inmiddels is Vajén-Molly al weer een aantal weken bij ons en wat is het een lieverd, we zouden haar voor geen goud willen missen. Daphne en Edwin, jullie zijn toppers! Bedankt voor de goede zorgen en al het werk wat jullie er in stoppen om ons als koper op de hoogte te houden en nu nog kunnen we bij jullie terecht voor vragen. Dankzij jullie hebben we een gezonde, lieve, goed gesocialiseerde franse bulldog gekregen en daar zijn we jullie heel erg dankbaar voor!
Please wait...
Jennifer Signorelli Jennifer Signorelli wrote on April 8, 2022 at 2:11 pm
Daphne and Edwin are extraordinary people who bring extraordinary French Bulldog pups into this world for friends, family, strangers to enjoy and love, Daphne and Edwin are truly a rare find! They have dedicated their lives to the health, well-being, future of the breed and also to the family that adopts the French Bulldog into their extended family. Their gift to the pups, the breed and to the people of the world is priceless, selfless and inspiring. They are true humanitarians, Daphne and Edwin will forever be in our hearts, we are forever our family!
Please wait...
Laurie Siebel Laurie Siebel wrote on April 5, 2022 at 8:13 am
I cannot express the gratitude 🙏🏻 of finding Daphne and Edwin! We are in Nashville, Tennessee and we were looking for a responsible breeder that bred healthy Frenchies! We found Daphne and the experience has been superb! We now have Tate, a beautiful, healthy little girl. Even though we are in the USA, the communication has been great! To this day, we correspond regularly with Daphne and Edwin and they are always quick to respond. Our veterinarian is also so impressed with the health of Tate! No breathing issues and very open nostrils. Tate also has the sweetest personality! We could not be happier and Daphne and Edwin have been a true blessing to us. Daphne corresponded on a weekly, if not daily basis after Tate was born sending updates and videos of the pups. She arrived potty trained with the most lovely disposition. If you are looking for a healthy, beautiful, active well dispositioned Frenchie, look no further. They are the best!
Please wait...
Andrey and Laura Andrey and Laura wrote on March 8, 2022 at 8:18 am
My girlfriend and I visited Daphne and Edwin in Hungary in February 2022 to meet them and our puppy for the first time. The house is located in a beautiful rural part of Hungary, you can't miss it as first thing you see is many happy Frenchies excited to see you 🙂 It was a wonderful visit - there is a lot of space for all the dogs, they are all clean and get a very good care. Daphne and Edwin were very kind hosts telling us all about pups, answering our questions about care, let us meet our pup, his brothers, sisters and mom and dad. We couldn't stop smiling. After visiting the farm house we had lunch in a wonderful Hungarian restaurant and then went back to Budapest. Budapest was also amazing. Best weekend trip ever. Thank you very much Daphne and Edwin!
Please wait...
Lizette Lizette wrote on February 3, 2022 at 8:44 pm
Vorig jaar hebben wij een prachtige bull gekregen bij Edwin & Daphne. Wat zijn we tot de dag van vandaag nog blij met hem! Het leuke is dat Odin grote broer word binnenkort, ook een pup bij Bulls of Crown vandaan. Omdat Odin zo goed gaat, kan prima een uur lopen zonder zware ademhaling, en hij nu op de leeftijd is, hebben we gekozen om op dit moment een tweede viervoeter erbij te nemen. We hebben altijd in goed overleg alles geregeld met Daphne en Edwin. Zodoende ook dat we gewoon heel vertrouwd zijn met deze Fokker. Voor ons voelt dit gewoon heel goed. Zo'n twee week terug hebben we zelfs de hele hondenfamilie in Hongarije ontmoet & heeft Odin samen met zijn vader, tante en oma gespeeld op het speelveld. Super leuk! Zo'n heerlijk plekje hebben jullie daar in Hongarije! Zo fijn. We kunnen niet wachten tot het kleine broertje komt maar net als met Odin komt dat helemaal goed!
Please wait...
Ralph & Brigitte Ralph & Brigitte wrote on February 3, 2022 at 9:32 am
Al vanaf het eerste contact was er een klik met deze super lieve en attente fokkers. De foto’s en video’s over hoe zij met hun roedel en pups omgaan was een extra bevestiging voor ons dat wij de juiste fokker hadden gevonden. Wij kwamen op de wachtlijst voor 2 pups. In september 2020 wilde wij dan ook graag fysiek kennis gaan maken met hun in Hongarije. Helaas viel onze vakantie in het water doordat er een lockdown kwam in Hongarije door Corona 2 dagen voor vertrek. Paar weken later kregen wij het blijde nieuws dat onze beide clowntjes waren geboren. De namen hadden wij al lang bedacht, dus Oszkár en Oxana werden via foto’s en filmpjes goed bekeken en in onze harten gesloten en we gingen hun komst naar nl voorbereiden en de tijd aftellen. Januari 2021 was het dan zover, Edwin kwam ze brengen😜🥳 Na het bijkomen van de lange reis en de eerste indrukken van hun nieuwe “thuis” zijn we een paar dagen later bij de dierenarts kennis gaan maken, waar we complimenten kregen over hun gezondheid, bouw en kleuren. Oszkár & Oxana voelden zich heel snel thuis met hun lieve en speelse karakter en vermaakten zichzelf ook met elkaar. Het is een echte broer en zus😘 In september 2021 zijn wij alsnog op vakantie geweest naar Hongarije en hebben wij hun eerste verjaardag bij hun familie gevierd. Vanaf de eerste dag in Hongarije zijn wij goed en leuk ontvangen door Edwin en Daphne. Wij zijn meerdere keren bij hun thuis geweest zodat Oszkár & Oxana ook echt kennis kon maken met papa, mama, oma, opa, overgroot oma, tante’s en aanverwante familie😜🥰 Ook zijn ze samen gaan wandelen en spelen bij het uitlaten. De foto’s en films werden dan ook snel gedeeld met onze andere kids, familie en vrienden in nl, die meeleefden met hun eerste vakantie ervaring. Daphne en Edwin bedankt voor jullie gastvrijheid en de inmiddels ontstane vriendschap. Wij zien elkaar binnenkort weer in nederland en wij zien uit naar onze volgende vakantie in Hongarije om jullie en de familie van Oszkár & Oxana weer te ontmoeten😘 Groetjes Ralph & Brigitte
Please wait...
Miek en Maus Miek en Maus wrote on January 17, 2022 at 9:04 am
Eíndelijk is het dan zover: we gaan naar Hongarije toe!! Hele onzekere tijden ivm COVID en wel/niet mogen reizen…maar Oudejaarsavond 31-12-2021 rijden we om 22u onze woonplaats uit! Vele familie en vrienden gaan in gedachten met ons mee, zó enthousiast is iedereen. De jaarwisseling hebben we in Duitsland, waar we onderweg in de auto oliebollen eten en elkaar een goed 2022 toewensen😘 Maandag 3 januari ontmoeten we Daphne en Edwin én we dompelen ons direct onder in álle bullen daar. Groot en klein, jong en oud, alle dieren worden gekroeld, geknuffeld en gezoend! Wát hebben we dit gevoel gemist 🤩. ‘S avonds gaan we met z’n vieren Hongaars eten en de volgende dag mogen we opnieuw bij D&E thuis zijn…. dát is het moment waarop we onze tweeling-meisjes-bullen hun namen geven…én vervolgens gaan genieten van nog 3 dagen Hongarije! Heerlijke vakantie gehad en nu tellen we de dagen af tot de meisjes thuiskomen 🥰 Lieve Daphne en Edwin: dankjewel voor jullie enorme gastvrijheid!
Please wait...
Brenda & Franky Brenda & Franky wrote on December 20, 2021 at 7:35 pm
Lieve Daphne en Edwin, er zijn al vele voor ons die net als wij met volle overtuiging kunnen zeggen dat jullie top fokkers zijn! Met zoveel liefde, passie en geduld maakt jullie uitzonderlijk waar menige andere fokkers een voorbeeld aan kunnen nemen. Het contact met jullie via WhatsApp of via videobellen verliep altijd goed zelfs tot de dag van vandaag kunnen wij jullie altijd vragen stellen, niks is jullie teveel. Ons contact blijft wat ons betreft in stand, zolang F1 en onze Max weer die kampioenschap pakt of niet Daphne 😉 Jullie zijn geweldige mensen die ons gezin “compleet” heeft gemaakt want wat zijn wij enorm blij met onze lieve, aanhankelijke, soms ondeugende en oh zo mooie meisje “Guapa” - Warme groet uit het zuiden
Please wait...
Simone Bakker Simone Bakker wrote on December 20, 2021 at 12:58 pm
Na een zoektocht op internet kwam ik uit bij de Bulls Of Crown alles sprak me aan op de website. Gezond gefokte Franse bulldogs. Het contact met Daphne vond ik echt super het voelde als thuiskomen zo vertrouwd. De hondjes hebben een neusje en iets langere rug en een super karakter. De hondjes zijn alles voor Daphne en Edwin, dat merk je ook in het contact, super lieve mensen. Ik zou iedereen aanraden om een Franse bulldog bij jullie te kopen dan weet je dat je een gezond bulletje hebt. Dank voor mijn mooie lieve meisje. Knuffel Simone en Fientje
Please wait...
Kisha Kisha wrote on December 20, 2021 at 9:11 am
Na veel onderzoek, kwam ik uit bij site van Daphne en Edwin en werd ik gelijk aangetrokken door het feit dat zij zich echt richten op de gezondheid van de honden. Het hele proces was geweldig ik kon vragen stellen we kregen lekker veel updates. Zelf na het ontvangen van de pups krijgen we tips en advies hoe we dingen kunnen aanpakken. Ik ben super blij dat ik hier mijn pup hebt gehaald, krijg veel complimenten ook over zijn neusje (die langer is dan bij andere franse bulldogs). Ik ben dolblij met Sena en heel dankbaar voor hoe Daphne en Edwin het doen.
Please wait...
Patrick en Lori Patrick en Lori wrote on December 19, 2021 at 7:59 pm
Na lang zoeken naar een goede fokker kwamen we uit bij Bulls of crown, we hadden meteen een goed gevoel bij de eerlijke en open communicatie. Na alle foto’s en filmpjes van onze Ronin konden wij niet wachten om hem vast te houden, nu een maand later kunnen we echt niet meer zonder hem. Hij is direct gezond verklaard door de dierenarts en daar zijn wij erg blij mee. Dank jullie wel Daphne en Edwin ❤️ Liefs Patrick en Lori
Please wait...
Jordan & Kell Marlisa Jordan & Kell Marlisa wrote on December 19, 2021 at 6:27 pm
Some time ago we were searching for a frenchy breeder who strives to breed healthy Frenchies with a good nose and practically & theoretically without any health issues. We eventually found The famous Bulls of crown. They are really responsible with breeding their dogs to assure the little pups are healthy and issue free with a good snout. We were happy to have welcomed our little pupper into his new forever home. Our little guy is healthy, happy and trouble free. We are very happy with the bulls of crown. And very glad we've found them. With love from, Jordan & Kell Kenai, Minou and ofcourse our frenchy Toto!
Please wait...
Miek en Maus Miek en Maus wrote on September 18, 2021 at 4:44 pm
Na héél veel zoeken en lezen op het internet, hebben we vandaag ruim een uur via Whatsapp gebeld met Daphne. Een spontaan leuk gesprek met wederzijds informatie geven én vragen stellen. Een heel goed gevoel en we hebben ons direct op de wachtlijst laten zetten! Hopelijk krijgen we aankomend voorjaar onze bullenpup ☘️
Please wait...
Birgitte Solhøj Nielsen Birgitte Solhøj Nielsen wrote on August 10, 2021 at 6:56 am
Dear - we are very thankful that you have trusted your blood and work in our breeding program. We will do out best to make you proud - we love Sientje to bits, she is all we could ever dream of 🙂 THANK YOU! Birgitte and Peter PPC bulls - Denmark
Please wait...
Familie De Cleene-Van de velde Familie De Cleene-Van de velde wrote on August 9, 2021 at 10:40 am
Dag Daphne en Edwin, we hebben er al veel berichtjes over uitgewisseld maar dit bericht toch nog even om ook "de wereld" te laten weten dat wij geweldig content zijn met onze prachtige Franse Bulldog pup! Toegegeven, we waren een beetje bang om opnieuw een Franse bulldog pup in huis te nemen na de slechte ervaringen, te wijten aan gezondheidsproblemen, die we hadden gehad met onze geliefde "Marcel". Maar de super fijne jaren die we, dankzij zijn magnifieke leuke karakter, hebben gehad met Marcel konden we niet vergeten. Vandaar dat we op zoek gingen naar een fokker die zich toelegt op eliminatie/verbetering van de kwalen waarmee het ras vaak geconfronteerd wordt. Gelukkig "liepen we Bulls of Crown tegen het lijf" op het internet. Wat een passie ervaarden we meteen! En.... met resultaat: Onze fantastisch baby heeft én het o zo leuke karakter van de Franse Bulldog maar is tevens kern gezond! Mooi neusje, brede neusgaten, lange rug en super cute staartje! Hij speelt onvermoeibaar met zijn labrador-broer, van ademhalingsproblemen totaal geen spoor! Hij werd uiteraard ook volledig gescreend door onze vertrouwde dierenarts en die gaf hem meteen ook een 10! Wij zijn super gelukkig met onze nieuwe schat en hopen dat nog veel gezinnen na ons het geluk zullen hebben om het gezin uit te breiden met een super pup van Bulls of Crown! Bénédicte
Please wait...